Ремонт сколів та тріщин

Пошкодження на лобовому склі бувають, в основному, двох типів: СКОЛИ та ТРІЩИНИ (останні, як правило, наслідок перших).

СКОЛИ на лобовому склі, найчастіше, утворюються в результаті влучання каменя або шипа. Бувають декількох видів. В основному це круглі (їх ще називають "Биче око") і з променями ("Зірка").

"Круглі" — більш безпечні, оскільки ушкодження у вигляді конуса без зон напруженості.

 "Зірка" — менш приємне пошкодження, особливо в питанні надійності. Має промені, які, дуже швидко, можуть перетворитися на повноцінні тріщини.

ТРІЩИНА, всі ми її бачили, у 99% випадках, утворюється (виростає) від сколу під дією температурних режимів чи деформації кузова. Одним із прикладів такого пошкодження може бути лобове скло, яке тріскалося під час миття прохолодною водою спекотним літом. Від різкого перепаду температури може тріснути, навіть, цілком ціле лобове скло.

Якщо на лобовому склі з'явився невеликий скол, всього за кілька сантиметрів від краю скла, протягом місяця, ви гарантовано отримаєте більш суттєву тріщину. Це пояснюється тим, що на вклеєному склі, при їзді, найбільша напруга виникає по периметру скла.

Якщо лобове скло вашого авто отримало подібне пошкодження, не варто завчасно засмучуватися. Такі тріщини чи сколи легко підлягають ремонту, головне якнайшвидше звернутися до майстра. Якщо в тріщину не потрапив бруд чи пил, то місце пошкодження буде менш помітно, а ремонт більш надійним.

Механізм ремонту сколів: за допомогою спеціального інжектора, під тиском,  скол заповнюють спеціальним полімером через просвердлений отвір. Переконавшись у відсутності повітря у пошкодженні, фотополімер піддають впливу ультрафіолетових променів. Відбувається, так зване, сушіння полімеру та повна його адгезія зі склом. Залишки затверділого полімеру счищають, а місце свердління полірується.

Механізм ремонту тріщин трохи технологічно відрізняється від процесу ремонту сколів. Спочатку майстер визначає кінець тріщини та свердлить його для зняття напруги. Після цього, в саму тріщину, як і у випадку зі сколом, також, закачується полімер, а потім йде його фотополімеризація під ультрафіолетом. Залишки затвердівшого клею зрізають лезом, точка свердління полірується.

Технологія, за якою проводиться ремонт лобового скла, з успіхом використовується вже понад 40 років. До того ж, у фінансовому плані, відремонтувати пошкоджене скло набагато вигідніше, ніж купити нове

Заміна автоскла

Для будь-якого нашого клієнта заміна автоскла на автомобілі настає з дзвінка до нашого сервісу. Під час розмови менеджер допоможе вам вибрати потрібне скло, проінформує вас щодо термінів здійснення замовлення, цінової сторони роботи. Також на зручний для вас час запише відвідування сервісу або приїзд мобільної сервісної бригади.


Технологічні стадії заміни автоскла:

•підготовчий процес (демонтаж зовнішніх та внутрішніх механізмів інтер'єру та екстер'єру);

•зняття пошкодженого скла;

•підготовка кузовного пройому;

•вклеювання нового номінального скла;

•монтаж знятих пристроїв та деталей.


Завдяки високій кваліфікації та великому досвіду роботи наших фахівців можете бути впевнені, що старе скло демонтується без ушкоджень лакофарбового покриття, а також збережуться молдинги та ущільнювачі. Ми гарантуємо високу точність роботи, повністю виключаємо утворення перекосів та протікання автоскла.


Основні рекомендації:


Протягом першої доби після монтажу автоскла зберігати транспортний засіб на рівній поверхні (майданчику), а також дотримуватись швидкісного режиму руху. Після заміни вітрового автоскла необхідно провести заміну пристрою склоочисника.


Полірування скла

Після полірування лобового скла в рази покращується робота склоочисників, навіть якщо вони не нові, зникають відблиски та засвіти при зустрічному світлі фар чи сонця, зникає затертість та подряпини на поверхні скла. Основною причиною звернення до нас, стосовно полірування лобового скла, є відблиски та засвіти при зустрічному світлі фар, і навіть вдень від яскравого сонця. Такі відблиски і засвіти з'являються в результаті затертості лобового скла склоочисниками. Вночі вони дуже сильно впливають на безпеку водіння засліплюючи водія, і тим самим, піддають ризику життя не тільки водія, а й інших людей. Деякі власники автомобілів всерйоз замислювалися з цієї причини замінити лобове скло, а деякі навіть замінили (ті, хто не знав про технологію полірування скла). Після полірування, скло стає набагато прозорішим та чистішим, зникають всі ці відблиски та засвіти, а також затертість, помутніння та нальоти. Склоочисники починають працювати набагато краще. Навіть старі  не розмазують бруд та вологу (зникає «ефект жирного скла»).

Другою причиною звернення до нас є бажання власників авто прибрати подряпини та затертість на склі.

Тут хочеться відразу відзначити, що повністю видаляються глибокі  подряпини лише на боковому та задньому склі. На лобовому глибокі подряпини, після полірування, візуально стають менш помітними. Але при детальному огляді, все ж таки, невеликий слід залишається. Лише глибоке шліфування скла, на товщину подряпин, здатне прибрати їх повністю. Але дана процедура не дуже прийнятна до лобового скла, оскільки може призвести до появи ефекту лінзи. Таке скло спотворює зображення під час їзди, що негативно впливає на безпеку водіння.

Порада водію:

Полірування лобового скла, це не простий і дуже трудомісткий процес, який, в деяких випадках, за ціною тотожний заміні нового скла. Тому, в жодному разі не зчищайте зі скла крижану кірку або сліди загиблих комах пластиковим скребком. Він дуже часто залишає сліди подряпин, особливо на т.з. "м'якому" склі. Не користуйтеся склоочисниками на суху, намагайтеся, щоб  не накопичувався під ними бруд та абразиви піску. Найкращий матеріал для миття скла - спеціальна тканина з мікрофібри, або м'яка поролонова губка. Дотримуйтесь цих порад і лобове скло на вашому автомобілі ще довго служитиме у відмінному стані.


Полірування фар

Всі ми знаємо, що, на переважній більшості сучасних автомобілів, фари пластикові, а якщо бути точним, то з полікарбонату. Але мало хто знає, що полікарбонат дуже боїться ультрафіолетового випромінювання. Під його впливом полікарбонат з часом жовтіє, мутніє і стає малопрозорим. Тому виробники наносять захисний шар (лак) на поверхню фар, який захищає її від ультрафіолетових променів. Але як практика показує, його вистачає тільки на певний період часу, який залежить від виробника фар та умов експлуатації автомобіля. 

Після декількох років служби, фари також покриваються мікросколами, подряпинами, кратерами, вибоїнами або іншими пошкодженнями. Це обумовлено тим, що на великій швидкості піщинки піску, дрібний гравій або інші абразивні частинки мають згубний вплив на поверхню фар, одним словом – піскострумлять їх. Як наслідок, фари розсіюють (заламують), а не пропускають прямолінійно промені світла, тим самим сліплять зустрічних водіїв, хоч спрямовані максимально вниз.

У процесі полірування фар зі шліфуванням, знімається заводський захисний шар полікарбонату. Після чого втрачається захист фар від згубної дії ультрафіолету, і полікарбонат незабаром знову втрачає свою прозорість. Щоб уникнути цього, ми рекомендуємо відновити захисний шар у вигляді прозорої антигравійної плівки. Вона не тільки захищає поверхню фар від механічних пошкоджень, але й утримує до 95% ультрафіолетового випромінювання.

Якщо у вас погане світло фар, не треба міняти лампи на більш потужні, від них тільки вигоряє рефлектор (відбивач) фар, тріскається і плавиться пластик. Може, варто скористатися більш гуманним способом – полірування фар. Воно дозволяє збільшити пропускання світла на 40-70%.

Під час процесу відновлення прозорості полікарбонату, фари демонтувати з автомобіля не потрібно!!!


Антидощ

Що можна відзначити з плюсів застосування покриття АНТИДОЩ на склі автомобія:

У рази покращується видимість при їзді в дощову погоду, вода, на швидкості понад 70 км./год., злітає з поверхні скла в сторони (зникає необхідність користуватися склоочисниками).

Зменшуються відблиски від зустрічних фар під час дощу. Пояснюється це тим, що гідрофобна плівка покриття АНТИДОЩ, заповнюючи дрібні подряпини та затертості на склі, робить поверхню скла гладкішою та рівнішою, тим самим зменшує розсіювання світла.

Наліт, сніг, комахи та інші забруднення видаляються набагато легше.

Збільшується ефективність роботи склоочисників, навіть старих.

Запобігає утворенню жирової плівки на склі від вихлопів автомобілів та різних інших опадів.

Взимку значно легше очищати крижану кірку зі скла.

При нанесенні АНТИДОЩУ, дуже важлива обробка і підготовка поверхні скла для утворення ефективної і надійної хімічної реакції з молекулами скла. Для цього необхідно скло ретельно вимити, знежирити, висушити, нанести засіб АНТИДОЩЬ і в кінці правильно розполірувати до повної прозорості скла. При неправильній підготовці поверхні гідрофобний ефект буде недовговічним і малоефективним.

Також хочеться відзначити, що АНТИДОЩ добре працює на лобовому склі та бічних. Заднє скло та дзеркала заднього виду обробляти не доцільно, тому що вони знаходяться  у зоні аеродинамічної тіні.